Glasses for the blind

Du er den femte personen på rad som bekrefter det jeg allerede vet, at det er jeg som mangler noe essensielt. Det er vanskeligere å slutte å tenke på noen som har bodd i hodet ditt og på papiret enn et menneske av kjøtt og blod, brev er gjennomtenkte og lukter ikke vondt og slafser ikke når de spiser. Nå ligger brevene forkullet utenfor vinduet mitt, og jeg har ikke hørt på musikk siden tirsdag. Jeg klarer ikke, når jeg først har satt i gang en prosess som gjør om store deler av musikksamlingen til deg er det vanskelig å stenge av. Det går nok bra. Jeg fikk A og B i alle fag. Jeg skal til Norge i kveld. Jeg har gode venner. Men det ble fem null til det andre laget og nå orker jeg ikke mer.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

