Spit out all the butt-ends of my days and ways

Det er ikke å dø alene jeg er redd for, det er alle årene mellom nå og døden. Å være programmvaren som ikke er kompatibelt med noe operativsystem, å være beta beta beta hele livet, og det kommer aldri noen oppdatering eller 2.0, bare bug på bug på bug. Det er ikke at jeg hater meg selv, ikke nok til å forandre meg, ikke hele tiden. Det er ikke det at jeg er dårlig, ikke alltid. Jeg liker å være alt for mye, for høylytt, for smart, for dum, for slem, for lettlurt. Men denne grøten er altfor varm for meg, sa Gullhår, denne stolen er for hard, og det er tre bjørner, og tre senger i andre etage men bare én Gullhår, og Gullhår vil ikke ha den varme grøten eller den harde stolen, Gullhår vil ha den som er akkurat passe akkurat passe akkurat passe. Noen har sovet i senga mi, men det var bare meg, ingen hovedpersoner, ingen eventyrfigurer.

(WAH WAH WAH)

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

