I’m just an ass in the crack of humanity

Det er ikke det at jeg ikke klarer å skrive, at jeg ikke har noe å skrive om. Utkastboksen er full av innlegg om kjekke briter, britinner og polakker, om Robert Graves og hatter, om å hallusinere at man er kunstløper og at man sover i en bolle med ris, om å være göter (som vi kalte gothere i 2005) og om østlondons fineste togbroer og blå parykker og om da jeg gjorde noe dumt som ikke kan fikses. Om walks of shame, krokuser som blomstrer og poeten med rart fjes og pene krageben. Men jeg klarer ikke å konkludere. Jeg klarer ikke å konkludere essayet mitt heller, om walisere som dør i skyttergravene, jeg klarer bare å skrive om rytme og ironi og gassmasker gassmasker gassmasker og Jesus men ingen consequently thus therefore in conclusion. Jeg klarer ikke å logge av, i butikken mumler jeg og glemmer nesten å betale, jeg klarer ikke å holde kjeft når jeg bør, jeg får ikke sove og jeg klarer ikke å bare ta meg én øl.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

