And memberships in clubs for gentlemen

Hei, London. Hei, søte kafé med vintagebutikk i kjelleren hvis internett jeg stjeler hver dag. Hei, ny leilighet med utsikt til the gherkin om jeg lener meg ut av vinduet. Hei, Brick Lane. Hei, nye leilighetskamerat med heftige veggismatskills. Hei, hverdagen?

Det første jeg gjorde da jeg kom til London, var å dra fra London. Først spiste jeg churros og frøs og hadde victory rolls på Vintage at Goodwood. Jeg fikk ikke nok gjørme, så jeg dro til Wales og så Beirut og Johnny Flynn og ble ekstra forelsket i begge to, og i hele verden, og i Laura Marling. Så dro jeg til Kent og ble kjempefull med han kjekke og spydde på Tesco (cleanup in isle 3) (hei, mamma), fisket bittesmå fisker og ble mobbet for at jeg ikke kan uttale fire engelske ord (mackerel, salmon, folk, literature). Det var stas.

Så dro jeg hjem og serverte drinker i nattkjolen, drakk drinker i nattkjolen, laget kart over hvor alle Jack the Ripper-ofrene ble funnet (nesten alle ca 100 meter fra blokka vår) og viste Brick Lane hipsterne pysjen min. Jeg har sett mange, mange episoder av Buffy og spist masse couscous. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal ikke hverdagen komme snart? Jeg leser om første verdenskrig som jeg har fått beskjed om, prøver å få lånekassen til å dra hodet ut av rompa og gi meg penger, men ellers gjør jeg ikke så mye. I går var vi på museum, før det bakte vi kake og kastet ting på isbilen fra balkongen. Vi prøver å få noen til å reparere grammofonen vår. Vi drikker mye te og spiser auberginer og snakker om hvor fint tweed og bart er, og lurer på hvorfor i svarteste helvete naboene ommøblerer klokken fire om morgenen. I går fikk vi brev fra borettslaget om å fjerne stoler vi ikke eier. Er dette hverdagen? Det er helt greit for meg.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

