ESH102, ESH101, DRA106, DRA110

«Can you go to the track in those clothes?»

«No. This is my café outfit.»1

Snart er jeg ferdig med alt skolearbeid og har tre blanke uker i London, jeg kan gå på maskerade og henge i Soho på jakt etter kjekke komikere uten å få dårlig samvittighet og biblioteksabstinenser. Jeg skal på interrail. Til Bologna og Paris og andre steder også. Neste uke skal jeg på date med hun kjekke. Jeg gleder meg. Når jeg blir stor skal jeg være Johanne Hauge, å bli tiltalt med fullt navn betyr at jeg er akkurat den Johannen. Neste høst skal jeg ta en modernismemodul og en manusmodul og en løgnmodul og en tredjeårsmodul. Det blir bra. I løpet av juni skal jeg klare å slutte å fotnote tekstmeldingene mine.

1 Hemingway, Ernest, A Moveable Feast (New York: Scribner, 1964)

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

