Then shall we be news-crammed

Jeg har oppnådd en god del i det siste, tro det eller ei. Jeg har skrevet over 4000 ord om hva Freud, Barthes og jeg mener om leserens rolle, for så å slette omtrent 2000 ord og skrive om 1000. Jeg har omskrevet og omtitlet og omkonkludert og omskåret fire tekster om henholdsvis Freud, Marx, Moretti og Achebe. Jeg har levd uten twitter i minst to uker. Jeg har pugga Othello, Hamlet, Romeo and Juliet og Julius Caesar og lest meg opp på haukejakt og fuglereferanser og pest. Jeg har skreket meg hes på valgvake, tryna foran Neil Gaiman, mistet mobilen, mistet studentbeviset mitt, funnet igjen studentbeviset mitt, spist min første pubfrokost (med cider) og valgt moduler til neste år.

Også har jeg fått meg leilighet. Nevnte jeg det?

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Then shall we be news-crammed

  1. Béatrice

    Dette står det respekt av! Men at det tok deg nesten et helt studieår før du fikk i deg den første pubfrokosten, forstår jeg ikke. Gratulerer med ny leilighet! Hvilken bydel?

    • darlingdarjeeling

      Fikk bare halve kommentaren først, så det første svaret ble litt rart.

      Til mitt forsvar er den lokale puben skikkelig ekkel og illeluktende. Men vi vant en annen en litt oppi Mile End Road. Hurra! Vi skal bo rett ved Brick Lane, i Chicksand Street. Men det står Shoreditch på adressen, så utrolig fasjonabelt. Må sykle en liten stund til skolen hver dag, bør kanskje kjøpe meg en hjelm. Leiligheten er liten og har teppegulv, men vi får sofa! Og ingen brannøvelser klokka 6 om morgenen! Og samboere jeg har valgt selv. Himmelsk.

Legg igjen en kommentar

