Yorkie: en test

Dette er en Yorkiesjokolade.

Yorkie er kunn for menn og andre som ikke identifiserer seg som kvinner.

Men jeg er en kvinne! Nå skal jeg sjekke hvilke konsekvenser det får at jeg spiser en mannesjokolade.

Spennende!


JEG FIKK INGEN PENIS! Konklusjon: Yorkie er en småvond sjokolade laget av et firma som har innsett at gutter kjøper sjokolade, og det gutter har minst lyst til å være i hele verden er en kvinne. Ved å kjøpe dette produktet, tror de at de distanserer seg fra å være kvinnelige, selv om det er veldig lite macho å bli lurt av gjennomsiktige reklamekampanjer. Lite kvinnelig også, forsåvidt, men som alle vet er det bedre å være macho enn femi, bortsett fra når man skal passe barn, da. Og strikke og sånne dameting som damer gjør med andre damer.

This post was brought to you by: informere om unødvendig kjønning av produkter ved hjelp av photobooth og pupper. Nå tar jeg meg en Lion.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

