uten linjedeling eller rim som hjelpemiddel

Jeg vil lære meg ansiktet ditt utenat, uten å se. Jeg skulle kysse deg på kjevebenet, en hånd på dine litt feminine hofter, stikkende skjeggstubber mot min hårløse overleppe. Du skulle holde meg rundt nakken, hardt, vi er i en gammel film. Jeg skulle løfte det bakerste benet, stå på tå, ikke trenge balanse. Nesene våre skulle kollidere, jeg skulle slikke leppene dine som et strøk maling, du har tørre lepper. Munnen din er kald inni og varm utenpå, det er mars. Om jeg tar av deg genseren vil håret ditt sprake av elektrisitet, kanskje det gnistrer i mørket, det klistrer seg til oss som sorte brannmanettråder. Jeg vil dykke i ditt tykke hår, jeg vil gjemme meg bak øret.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “uten linjedeling eller rim som hjelpemiddel

  1. Tilbaketråkk: uten linjedeling eller rim som hjelpemiddel « Darlingdarjeeling

  2. Jeg likte det kjempegodt.

    Jeg skal anbefale poster for bloggpuls, og så visste jeg ikke helt hva jeg egentlig ville anbefale til folk, men så leste jeg dette, og da ville jeg anbefale det til så mange som mulig! Og så ville jeg fortelle deg at jeg likte det:)

Legg igjen en kommentar

