If I should buy jellybeans / I have to eat them all in just one sitting / everything it seems I like a little bit sweeter / a little bit fatter, a little bit harmful for me

Forrige uke var studentlivet som studentliv er i amerikanske filmer. På mandag hadde jeg en krangel med dramagruppa mi og sov over tolv timer. På tirsdag hadde jeg fri, lagde middag til han kjekke og kjæresten hans (å, så snill jeg er), ble full ( ikke så veldig snill), medvirket til at en nabo hoppet i kanalen etter en svane og gjorde noe jeg angrer på. På onsdag så jeg og han kjekke Johnny Flynn live (jeg måtte stå på veska mi for å se noe, men det var bra.) Helgen orker jeg nesten ikke snakke om. Jeg endte opp med andre folks pysj og veldig vondt i kjeven og neseblod på badegulvet og jeg aner fortsatt ikke hvordan bibliotekskortet mitt endte opp der det gjorde. Det var sånn:

Siden livet helst skal være venstre og høyre (mest venstre, det er hjertesiden) og opp og ned, skal denne uka være kontrast. Hårklipp. Teater. Pannekaker. Essay om Freud. Research på det store, fine biblioteket i sentrum. Te. Og på fredag skal jeg hjem og spise maten til mamma og høre på skivene til pappa. Denne uka skal være sånn:

Jeg kommer sterkere tilbake.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

