Mindreverdighetskomplekser

– det har jeg også. Jeg skriker og bærer meg om hvor mye jeg elsker kulemagen og den lett nordiske aksenten min, hvor kjekk jeg er og hvor flott det hadde vært om bare alle var som meg. Men selv om alt det er helt sant, så forebeholder jeg meg retten til å være tenåring i tre måneder til. Kjæresten til han kjekke er søtere enn meg. Hun ler søtt og smiler søtt og har søtt hår og barberer leggene. Hun er tynn og pen og tryner ikke i buskas og driter seg aldri ut. Jeg liker at jeg ler som en heks og ikke er anorektiker og jeg syns det er utrolig morsomt å rulle ned bakker og sprute te ut av nesa. Men innimellom blir man påminnet om at det ikke er sånn man skal være. Jeg skulle være smart og avslutte med et sitat om hvor dumme vi er hele gjengen, men jeg fant bare dette: «The only thing that ever consoles man for the stupid things he does is the praise he always gives himself for doing them.»

Oscar: 1

Johanne: 0

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Mindreverdighetskomplekser

  1. Jeg ville ikke hatt deg noe annerledes for alt i hele verden! ❤

    Si ifra når du kommer hjem igjen, så kan vi skvike om House, le til vi spruter te ut av nesa og rulle ned så mange bakker du bare orker! 🙂

    ILU

  2. Johanne/almostlifeisized/whitespats/darjeeling

    Awww! Jeg kommer hjem i slutten av måneden. HOUSETID! ❤

Legg igjen en kommentar