Geniale fester

Alle virkelig gode fester har tema. Det gjør noe med stemningen når alle har fjærpryd, kaninører eller pysj på. For noen er det en god icebreaker å spørre hva folk skal forestille. Jeg har en lei tendens til å snakke høyt og lenge om hvorfor jeg har kledd meg ut som hele franklinekspedisjonen inkludert båtene. Uansett sier det noe om menneskene på festen, og man kan lett peile seg ut folk man vil snakke med (jeg personlig er svak for kvinner i dalekdrakt og menn med youtubeplayknapp tegnet i pannen) og folk man ikke vil snakke med (jeg skygger unna latex og KKK-hetter, generelt sett).

Jeg-skulle-egentlig-på-en-annen-fest fest:

Alle kler seg ut som om de egentlig skulle på for eksempel maskeradeball, bad taste party, nissefest eller togaparty. (Denne fant Alex på.)

Absinthfest:

Enkelt konsept: alle kler seg ut som en attenhundretallsbohem, en grønn fe, en sukkerbit, et glass eller en sånn morsom skje.

80tallsfest:

Du kan selv velge hvilket åttitall. Selv er jeg glad i 1880, men alt fra år 80 til 2080 går.

Kjeledyret til berømte personer (levende eller døde, eksisterende eller ikke)-fest:

Man kan for eksempel være hesten til Mr Darcy, elgen til Tycho Brahe eller marsvinet til James VI.

Antonymfest:

Kle deg ut som det motsatte av deg selv. Jeg kunne kommet som en sjenert matteprofessor. Kjenner folk som burde kommet som både Einstein og Paris Hilton.

Morradifest:

Alle kler seg ut som mammen sin. Easypeasy.

ALLE ER INVITERT!

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

