Ønskeliste

Jeg er skikkelig dårlig på å ønske meg ting til jul. Jeg kan gå igjennom butikker og ønske meg alt inkludert møblement og personale, men jeg glemmer det alltid etterpå. Men denne gangen var jeg lur, jeg begynte å skrive ønskeliste alt etter bursdagen min i mars. Her er’n:

Veldig urealistisk:

Stephen Fry

To pusekatter

En leilighet i Shoreditch hvor man får lov til å ha Stephen Fry og pusekatter

Verdensfred

Mindre urealistisk, men fortsatt rimelig urealistisk:

Hoppeslott

Sjokoladefontene

Langt hår

Beatles Remastered USB-greie

Husfred

Mer realistisk:

Bøker fra amazonwishlisten min (kort oppsummert: alt av Tennessee Williams, masse feministlitteratur og bøker om pest)

Norsk poesi

Rosa BH og store underbukser

Morgenkåpe, en skikkelig en med krage, sånn som Sherlock Holmes har

Lego

Walkie-talkie

Tysk hvitvin

Ny sveis

Ventilolje til trompeten min

En god kokebok, en der ikke alle oppskriftene tar timesvis å lage og inneholder krabbeklør i champagnesaus.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

