Making Theatre Work?

Jeg har fått spørsmål om hva vi gjør i dramaen AKA Making Theatre Work. Jeg skal beskrive forestillingen vi lager nå så godt jeg kan.

Jack står på scenen, lager smattelyder. Jeg kommer inn, setter meg mellom seteradene. Ana kommer inn, stirrer på meg, jeg viker unna. Så leser hun opp en nyhetssak mens Katie ler. Så jager Katie meg bort og leser opp et absurd dikt mens jeg begynner å sjonglere. Jack, Ana og Katie løper rundt meg og klapper til jeg mister ballene. Så kaster de dem over hodet på meg. Jeg får tak i en ball, men Jack stjeler den tilbake. Så danser jeg vals med Jack og blir slengt i gulvet. Ana må gå i bro og Katie blir dyttet frem og tilbake på en stol. Så blir hun skutt, og jeg ruller bakover. Så dras Ana bort, Katie og jeg hjelper henne opp. Så danser vi fiskedansen, og jeg begynner å klappe meg på armen som en narkis, de andre hermer. Så sparker vi Jack. Så tar jeg meg en sigg og røyker opp i trynet på alle de andre. Så har vi mexican standoff. Slutt.

Jeg vet det høres litt rart ut. Men det er jævlig gøy.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

