Cabin fever

Akkurat i dag er verden litt grå, og jeg er litt grå i trynet. For lite søvn, for mye forkjølelse, for mye kjedsomhet. Sånne dager vil jeg helst være her:

Jeg vil ha sommer, fint vær, ferie, skog og gress og å bli vekket om morgenen av at fuglene synger og pappa skriker at det er frokost til de som har lyst på. I morgen skal jeg gjøre lekser, og så skal jeg gjøre noe gøy. Men først skal jeg sove lenge, og bli vekket i morgen av at Alex går ned trappa eller at Callum hører på musikk eller at Emily lager mat. Og det er ganske fint det også.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

