Hybelen min

er passe stor og veldig hvit.

Pluss:
Vindu mot bakgården, slipper fulle mennesker som spyr på vinduskarmen min og masse bråk
Plass nok til bøkene mine
Kjøleskap på rommet
Stort skrivebord
Stort vindu
Masse plass under senga til tomme kofferter og hemmeligheter
Rett under Aleksandra, så jeg kan hoppe ut av vinduet og synge for henne om natten, eller dunke i taket om hun bråker.
Den er MIN.

Minus:
Kort seng
For lite plass til klær
Får ikke åpna vinduet
Veldig sterilt, lysstoffrør i taket og hvite vegger og tak
Første etasje (både med tanke på trim og tyver)
JÆVLIG KALDT
Ingen dyne, og jeg aner ikke hvor man får kjøpt det.

Bilde kommer. Her er hva jeg sov i i natt:

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Hybelen min

  1. Ragnhild

    Du faar kjoept dyne paa IKEA og de deilige. Spesielt den aller tykkeste til ca 68 euro. Vet ikke hva det er i pund men det er det verdt.

    • darlingdarjeeling

      Haha! Jeg kjøpte den største dyna jeg fant, trodde liksom det skulle være en tjukk dyne. Neida, det var dobbeldyne. Men brettet passer den mer eller mindre i et singeldynetrekk, så jeg har en ekstremt tykk dyne.😀

Legg igjen en kommentar

